2018(e)ko azaroaren 24(a), larunbata

Keinua: OTOITZA


Begia naiz baina ez naiz ibili,
eskua naiz baina ezin dut ikusi,
bihotza naiz baina ezin dut abestu,
burua naiz baina ezin dut eutsi,
belarria naiz baina ezin dut ukitu,
ahoa naiz baina ezin dut besarkatu,
oina naiz baina ezin dut hitz egin,
bizkarrezurra naiz baina ezin dut arnastu,
birika naiz baina ezin dut pentsatu,
hezurra naiz baina ezin dut sentitu,
azala naiz baina ezin dut entzun,
ilea naiz baina ezin dut dastatu...
Gorputz-atalek elkarren beharra dute,
ahulak dira-ta.
Elkarrekin, alabaina, dena ahal dute.
Horixe gertatzen zaigu geuri ere,
Elkarrekin eta zurekin, dena ahal dugu.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

BALOREAK lantzen DBHko 1. mailan

Hona hemen DBHko 1. mailan ikasturte bukaeran burutu duten baloreen inguruko lipdap. Bikain aritu zarete. MILA ESKER!